//DANCING PANDA.
Bonjour!

Hello im Amani
Thanks for coming ;)


lalala :p


Travel this

Story About Dann ♡


Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
malam masih mudaa :D
Wednesday 28 December 2011 | 12:15 | 0 panda
#saya tahu gmbr ni cacat . baru bngn tido lah ,

    Hello stalkers . :) hihik . dah pkol bape ? already 3.30 a.m . nk thu npe aq maseh disini ? sbb kne bet ngn sorg mamat nie -..- nama dye aamir mubin . dy bet sape tdo dulu kalah then kne bg hadiah . LOL . mcm aku xpnh buat :P haha . xpela . kan kan . bg dy chance . kan kan aamir :P haha . whatever :P header saya dah baru kan ? doodle ni adilah yg buatkn . saya yg mnx . #xmalumintak2 . x) kesian dye . comel kan2 , thank you beri much dila :) nnt saye p uma raje saye nk jmpe awk skali taw . ;) hihi . saya ske dgn nama pena baru saya . Budak Shomot ^^ pnggil saya budak shomot pon saya xkesah :) amono pon bole . hehaa . td ptg kn . saya pegi rumah Faizatul , hehe , saja lepak2 + rindu . kan kan . sapa xrndu wehh . pastu kann , adek si aamir tu p paris . hoho . lama ah jgk . rndu sama dy juga . nd , rndu seme yg mmbaca blog ini :) serious rndu skolah . hewhew .
      Harap2 tahun 2012 ni boleh jdkn tahun yg best nd tercapai sgala keinginan . saya igt nak berubah ke arah kebaikan . saya nk buka buku baru :) buku lama tahun 2011 ni saya akn jd kn kenangn smpai bile2 . bnyk knangn kan kan kan :)) ok la . pnt menaip . walaupon korg bace pendek . nk type ni satu2 taw . :P k bye . love you . xoxo <3


Older Post | Newer Post